Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

17 Nisan 2012 Salı

etli lahana sarması...





 BİRİSİ BANA FOTOLARIN NEDEN BÖYLE OLDUĞUNU SÖYLESİN :(((

yarım kilo kıyma
1yemek kaşığı biber salça
1yemek kaşığı domates salça
1avuç maydanoz
yarım su bardağı pirinç
tuz karabiber kimyon
1 büyük soğan
sanırım bukadardı :))
orta boy bir lahanayı tuzlu sıda yapraklarını ayırıp haşladım...
lahananın her bir yaprağını ortadan ikşye uzunlamasına böldüm kalın damarını bıçakla çıkardım.
küçük küçük iç harcından koyup sardım...
üzerine 3 bardak su doktum (soğuk su yan kaynatmadım)
ayrıca bir kasede salça ve yağ karışımı yaptım az da suyla açtım salçayı...üzerine gezdirdim...1saat pişti baktım hala suyu var biraz daha dursun derken azıcık dibi tuttu :)) lezzeti de orda zaten diyymi :))
yapacak olanlara afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...