Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

2 Aralık 2012 Pazar

NELER YAPIYORUM???

İlk atamada öğretmenliğe atanan stajer öğretmenlere milli eğitim bakanlığı bir kurs düzenliyor.Bu kurs 3 aşamadan oluşuyor;Temel eğitim,hazırlayıcı eğitim,uygulamalı eğitim....
bugün itibariyle her haftasonu gidip 8 saat ders gördüğümüz temel eğitim kursunun sınavına girip bu etabı tamamlamış oldum ve bir ohhh çektim...ama fazla uzun sürmedi keyfim hemen arkasına hazırlayıcı eğitim başlayacakmış..Her nimetin bir külfeti olduğu gibi atanmamın külfeti de bu şükründen acizim :) 

Artık eskisi kadar modaya düşkün değilim bunu bişeyler paylaşmamamdan da anlayabilirsiniz çünkü öğretmenlik kafa yorulması gereken bir meslek,günlük plan yapmaktan,etkinlik bulmaktan giyinmeye vaktim olmuyo elime ne geçerse onu giyiyiorum :) Öğrencilik gibisi yokmuş da kıymetini bilememişim :)))

Memleketime atandığım için ev arama,yerleşme derdi v.s olmadığından her gün 45km gidiyor....45km geliyor ve seferi oluyorum :) şaka şaka olmuyomuşum seferi falan sordum hocaya :) 

Uzun mesafe yol gittiğim için de baba bankasından kredi çekip araba aldım faizsiz bir şekilde ödeyeceğim önümüzdeki 30ay :)))

Mezuniyet hediyesi olarak canım babam FUJİFİLM FİNEPİX HS30 almış bana sürpriz yaptı buna da ayrı bi sevindim :))

artık eskisi gibi kıyafet almıyorum demiştim ya hakkaten almıyorum çünkü diktiriyorum :)))
Bir terzi keşfettik annemle ki sormayın....
Ya da sorun aman anlatıyorum işte...
Peplum bir bluz diktirdim işte alttaki resmi götürüp çok güzel oldu :) Fotograf çekecek enerjim gelince aslını da eklerim inşaallah...hadi sağlıcakla kalın benden haberler bu kadaaaar ....


not: fotograf lacheen tenel'e aittir....:)

24 Ekim 2012 Çarşamba

Gurb an bayrami....

Kurban kurban diyoruz da anlamini biliyor muyuz?
Ben kendi adima bugun ogrendim kurbanin gurb an'dan geldigini ve gurb un'da yakin demek oldugunu...o zaman kurban yakinlasmak demek oluyormus...

Ornegin; canim sana kurban olsun
Anlami; canim sana yakinlassin :))

Allah'a yakinlasma bayraminiz kutlu olsun..

10 Eylül 2012 Pazartesi

27 Ağustos 2012 Pazartesi

etek diktim bakıp geçmeyin olumsuz da olsa yorum isterim beğenmezsem yayınlamam zaten :)





sevgili takipçilerim...
günler olmuş bloğa yazmayalı,bişeyler paylaşmayalı ama kimse de sen nerdesin niye yazmıyosun demediği için tembelliğime tembellik katarak anadolunun minik bir ilinin şirin köylerinden birine atnmayı bekliyorum...
ne kadar da gözü tok bir insanım görüyosunuz :))
 şu kumaşlarımı daha önce paylaşmıştım veeeee içlerinden biriii pat dedi düştü :))))

bu eteği bugün öğleden sonra öbür evimizde elektrikler gittiği için geldiğimiz yazları kullandığımız minik evimizde annanemin eski ayaklı dikiş makinesinde diktim.cümlenin uzunluğuna bakmayın 2saatte falan hazırdı yıkandı kurudu çekeceğini cekti son olarak eteği kıvrıldı ve sizin beğeninize sunuldu...
alttak resim bel detayı
lastiğini geçirmek için kullandığım minik çatal iğne içinde kırıldı beni çok uğraştırdı :((
napcan işte gözü tok bir insanım dedim de ihtiyacım olmadığı halde diktiğim bu etek sanırım beni tanıyanlar gördükçe yine beni yalancı çıkaracak :)


hoş kalın,hoşçakalın,sağlıcakla kalın...yorum eklemeyi unutmayın o kadar uzun başlıl yazdım bi de :))
görüşürüz...


16 Ağustos 2012 Perşembe

Kuaybe Gider'den kalici hediyeler...

Tabletten yaziyorum biraz fazla kopyaladim ve silemiyorum ama olsun guzel oldu bence :))


Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..
Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..
Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..
Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..

Kuaybe gider'in hediyeleri icin....
Cati kati blog isbirligi ile birbirinden guzel bu hediyelerden birini kazanma sansiniz var...


Blogunuzda paylaşacağınız metin :  Kuaybe Gider Tasarım şık tasarımlarından 3'ünü  Çatı Katı Blog takipçilerine hediye ediyor :) hediye kampanyasına katılmak için tıklayınız..

14 Ağustos 2012 Salı

uzun bir aradan sonra...


uzuuuunca bir aradan sonra canım bir şeyler yazmak istedi...ramazan ayını geride bırakmaya sayılı günler kala görüşemediğimiz süre zarfında KPSS'den 73,76 puan alarak branşımda 1092.oldum...diplomamı almaya Konya'ya gittim...gitmişken güzel güzel kumaşlar aldım...

sol baştan sayacak olursak yeşilli vizonlu kumaş 3 metre olup anneme güzel bir elbise olmayı bekliyor...

mint yeşili üzerine altın yaldızlı desenli kumaş ise tülbent inceliğinde ve sadece 1 metre :(( şimdi keşke daha fazla alsaymışım dediğim bir kumaş...o da beli lastikli bir etek olacak zat-ı alime :))

sıra geldi yağ yeşili üzeri çiçekli kumaşa...bu kumaştan da önü düğmeli yarım kloş bir elbise diktirmeyi düünüyorum.kendim henüz elbise dikecek kıvama gelemedim düz eteklerle idare ediyorum :)

lacivert üzerine krem puantiyeli kumaş ise düğerlerine göre biraz kalın..kısa ve spot bir ceket yapmayı dşündüm ama 1 metre yeter mi kararsızım...bilgisi olan yeter veya etmez derse sevinirim :)))

pembe çiçekli kumaş da yne 1 metre ve düz etek olucak...narçiçeği zemine krem,siyah dallı kumaş yine anneme bir elbise...

en sona bu lacivert puantiyeliyi koydum çünkü alırken farkedemediğim bir naylonluğu var...içime pek sinmedi ama ya etek ya perde yapıcam :)


şimdilik benden bu kadar...yeni ciciler aldım tabii ki onları da bir ara fotograflarım diyorum ve kaçıyorum :)
herkese iyi bayramlar...
bayramınız üst resimdek dondurma kadar renkli geçsin...




18 Haziran 2012 Pazartesi

resim de yaparım kariyer dee :))

annemin genleri geçmiş bi kere...
kurtuluş yok yeni hobiler edinmekten....
son olarak resim yapmaya kalktım...
beğenilerinize sundum....
bembeyaz düz bir çerçeve ile sarmalamak istiyorum....

14 Haziran 2012 Perşembe

yeniden merhaba...

zaman su gibi geçiyor...
kpss derdinden bloguma vakit ayıramıyorum....
bişeyler paylaşmayı özledim...
elbet kombin yapıyorum dışarı çıkarken ama fotoğraflamak ya aklıma gelmiyor ya da zaten bozuk çıkıyo fotolar diye isteksizleşiyorum...
neyse ki sorunun bilgisayardan kaynaklandığını anladım çünkü evdeki bilgisayarda bir problem olmuyor...
kombinlerimi koyamasam da sizlere tavsiyem ince kot gömlek ve maxi etek...acayip rahat ve şık oluyorsunuz...
ben bazen ferace ve ispanyol paça kot pantolon da giyiyorum,ferace incecik olduğundan rahat ediyorum...yalnız feracemin boyunu diz hizamda kestirdiğimden tunik gibi kullanıyorum..babamın deyimiyle:''feraceyi kuşa çevirdim'' :))

15 Mayıs 2012 Salı

fotografium hediye vermeyi seviyoooo

Fotografium Nikon D3200 Profesyonel Fotoğraf Makinesi Hediye Ediyor. Siz de katılın Nikon D3200, Lowepro Çanta (DSLR Video Fastpack 250 AW Sırt Çantası) ve Slik Tripod (Slik 500DX Tripod) kazanma şansı elde edin.
http://goo.gl/ciXjD?ref=224 adresini ziyaret ederek detaylı bilgi alabilirsiniz.

14 Mayıs 2012 Pazartesi

12 Mayıs 2012 Cumartesi

dertli blog...

fotoğraflarım hatalı çıktığı için ne zamandır post yazmak içimden gelmiyor...bakıyorum herkes güzel güzel postlar yazıyo,şeker şeker yorumlar alıyo ama benim bloğum öksüz yetim duruyo öööle :))
bu kadar acıtasyondan sonra yorum yazarsınız artık yaa :)
KPSS ye hazırlanıyorum,benim yaptığıma hazırlanmak denirse :S
henüz eğitimden 2,5....
gy-gk dan 1,5 dersin konularına hiiiiç dokunmadım :(( sınava 2aydan az kaldı...
korkuyorum....bilgisayarı kaldırıp çalışmalıyım artık...

ps: bir sürü yazacak şeyim var bür sürü paylaşacak foto ancak çok bozuk çıkıyo kusura bakmayın :(

2 Mayıs 2012 Çarşamba

minti minti :)

mint yeşili sana hastayız bu sene...
ama bizi kendinden bıktırıp gitme...

sanal kombin eğlencesi :)

şu günlerde o kadar üşengecim ki giyinmeden önce kombin yapmak aklıma gelmiyor..giyindikten sonra da çekinmeye fırsat bulamıyorum,hem üzerimde göstermek de istemiyorum kişisel bir tercih,ya da nişanlısal :) neyse ben kombin yapmak istedikçe engeller çıktı kpss mesela en büyük engel şu an :)) yoruluyorum bişeye halim kalmıyo...inşaallah atanırız da emeklerimiz zayi olmaz :)
lafı nereye getiricem bak...
madem kombin yapmaya üşeniyorum sanal kombin yapayım dedim...giysem bunları giyerdim dedim sayın izleyiciiii...:)
şu aralar denim gömleklere aş eriyorum cumaya almam lazım yeter artık 1aydır salyalarımı akıttığım :)
bi de limon sarısı kumaş alıp kloş etek diksem ohhh...freşh bir gençkız olur çıkarım :) bu yaz bisürü bisürü bisürü kloş etek dikeceğimmmmmm.....

hayalimin yansıması aşağıda...
bakıyorum istatistiklere gelen giden iyi de ses veren yok yaa...olmuyo böyle sayın izleyici yorum da yaz ki beğenip beğenmediğini bilip ona göre kendime çeki düzen vereyim...dönüt olmazsa öğrenme gerçekleşemez :)

28 Nisan 2012 Cumartesi

başlık başlık :)


yine miiii dediğinizi duyar gibiyim....
evet yine.
pişman mıyım.
hayır yine olsa yine alırım :)
29.90tlcik cik diyorum çünkü ucuzmuş gibi düşünmek istiyorum...
mint yeşili bu  elbisemle giyeceğim sınıfça foto çekimine gidince...
boncuklarını çıkaracağım....
bi de elime çanta bulsam :)))
fikirlerinize açığım ne renk olsun çanta...

27 Nisan 2012 Cuma

bunun anlamı ne ki :))

teyzem bana bu kitabı verdi...
acaba bize yemek yapmaya devam et mi demek istedi,
yoksa çeyiz niyetli mi...bu kitaptan evde de burda da olduğuna göre çeyiz
ihtimali daha ağır başıyor...teşekkür ediyorum...gönül candaş tarifleri şaşmaz
efendim gönül rahatlığıyla uygulayınız :)

bu aralar....

 evdeki çiçekleri seviyorum...

 annemle profiterol yapıyorum...

 bahçedeki leylaklara seviniyorum....

ve yine yine yine ayakkabı alıyorum :)) 25 liraya aldım bu güzelliği...konyada olanlar yorum yazarlarsa nerden aldığımı anlatabilirim :)

26 Nisan 2012 Perşembe

kpss kurtları....

sizlere bir sır vereyim...www.frmtr.com a girin üye olun,eğitim bölümünden sınavlara hazırllığı seçin ordan kpss yi tıklatın
SÜPER KPSS KAYNAK ARŞİVİNİ açın veeee işte size birrr sürü kaynak...
ha bir de ben böyle anlamam diyene videolar da var...
zorlueokul yazın google a...sonra videolarda arayın.....
bir coğrafya hocası var aklınız hayaliniz durur süper anlatıyor....
işte benden bu kadar şimdi çalışıyorum görüşmek üzere...

20 Nisan 2012 Cuma

izlemediyseniz izleyiniz,izlediyseniz bidaha izleyiniz :)

şimdi size izlediğim hatta çok beğenip bidaha izlediğim filmleri söyliyim mi?
evet dediniz ve bu postu okumaya hak kazandınız :)
ilk sırayı hangisine vereceğimi bilemediğimden rastgele yüklüyorum afişleri yani hepsinin yeri birbirinden ayrı yanlış anlaşılma olmasın ;)
filmler eski aslında çoğunuz izlemişsinizdir belki ama olsun burası benim blogum canım çekti paylaşıyorum işte :))
ilk filmimiz makas eller....Johnny Deep şekilden şekile giren bir aktör ama en tatlısı bu bence :)
izleyin pişman olmazsınız...hatta geri dönüp yorum yazarsınız saol sudalgası dersiniz,amin :)
 sırada 3 idiot var...hint filmlerine bi haller olmuş görmeyeli aşmışlar kendilerini de bizi de (bizi aşmak kolay zaten de) kesin kesin kesin kesin...izleyin diyorum beğenmezseniz gelin bloguma tükürün :)
 piyanist....içiniz üzülür ağlarsınız belki ama değer mi gözyaşlarınıza? evet değer..izlemediyseniz hata zaten hadi bakim izleyin :)
 akıl oyunları...mmm ne deyim şimdi benim aklım yeter mi bu filmin güzelliğini anlatmaya...
geçen sene izlemiştim ne kadar geç kalmışım izlemek için...
 evde canınız sıkılıyor,mutlu olmak,eğlenmek istiyorsunuz...hmm ne izlesem ne izlesem diye kendinizi paralıyprsunuz..yapmayın lütfen will smith sizin için üşenmedi film çekti..izleyin gülün :)
 kim 500milyar ister a dostlar??
ben isterim ama vergisi var mı ki diye de düşünürüm :))
neyse para mühim değil böyle güzel filmler oldukça hint sinemasının sırtı yere gelmez gelemez :))
izlemediyseniz ayıp ama aaa derler hadi boş boş blog gezmeyin iki kültürünüzü geliştirin hadi :))
 her öğretmenin her eğitimcinin her anne-babanın her her her her herkesin izlemesi gereken bir film..
seviyorum hint filmlerindeki bu eğitim sistemini eleştiren filmleri...
ağlar mısınız? evet biraz ama kesinlikle değer...
bayıldığım filmler içerisindedir..aamir kaan başrolde e daha ne :)
tamam şimdilik bu kadar...kpss telaşı malum çok film izleyemiyorum :P ama izler ve beğenirsem yazarım...
iyi haftasonları...

19 Nisan 2012 Perşembe

bahar gelir hoş gelir...


fotograflarıma neler olduğu hakkında bir fikrim yok..ama inat ettim yazdım bu postu :)

17 Nisan 2012 Salı

etli lahana sarması...





 BİRİSİ BANA FOTOLARIN NEDEN BÖYLE OLDUĞUNU SÖYLESİN :(((

yarım kilo kıyma
1yemek kaşığı biber salça
1yemek kaşığı domates salça
1avuç maydanoz
yarım su bardağı pirinç
tuz karabiber kimyon
1 büyük soğan
sanırım bukadardı :))
orta boy bir lahanayı tuzlu sıda yapraklarını ayırıp haşladım...
lahananın her bir yaprağını ortadan ikşye uzunlamasına böldüm kalın damarını bıçakla çıkardım.
küçük küçük iç harcından koyup sardım...
üzerine 3 bardak su doktum (soğuk su yan kaynatmadım)
ayrıca bir kasede salça ve yağ karışımı yaptım az da suyla açtım salçayı...üzerine gezdirdim...1saat pişti baktım hala suyu var biraz daha dursun derken azıcık dibi tuttu :)) lezzeti de orda zaten diyymi :))
yapacak olanlara afiyet olsun...

sts sınavıı....2012

2012 kpss öğretmenlik sınavına girecek şanslı kişiliklerrrr
eveeet size söylüyorum bu post sizler için hazırlandı.....
başka ülkelerdeki vatandaşlarımız için kpss nin benzeri yapılıyormuş mart ayında...
ve bu sınav kpss gibi...
yaniiii bu soruları çözmeden sınava girmeyin...

                             haydiii tıkla ve çöz örtmenim :)) 

14 Nisan 2012 Cumartesi

cılkım çıktıııı :((

ben üniversite okurken akrabasının yanında kalan şanslı(!)lardanım millet...
bu 3yıllık süre zarfında (ilk yıl özel yurtta kaldım) yapmadığım yemek kalmadı pek...
büyük çapta bir staj gördüm burda hem deneye yanıla hem de mecburen :)
ilk yaptığım çorba mesela içinde çakıl taşları olan mercimekleri pişmememiş erişteli sütlü soğanlı bir çorbaydı..
ben ona saçaklı diyorum ama gerçek adı ne bilmiyorum :)) mercimeğin ayıklanıp bir gece önceden ıslatıldığını çorbayı yaptıktan sonra öğrendim demek annem akşamdan bunları hazırlıyomuş,yaaaaa :))))
daha neler neleer yaptım da rezil olmayım daha fazla :)



şimdi ise ölçü kullanmadan göz kararı tane tane pilav yapabilen(MAŞAALLAH deyin bakim...) inegöl köfteden tutup içli köfteden çıkan üşenmeyip börek açan vs vs..bişiy oldum :)) kendimi övmeyi sevmem ama demem o ki fransız okullarında aşçılık eğitimi almaya gerek yok tek ihtiyacınız olan yemek yapmayan ama yapılanı yiyen bir teyze :) allah senden razı olsun yaaa bi de diploma versen senden iyisi yok :P

12 Nisan 2012 Perşembe

kime niyet,kime kısmet :))

dün zz için ayakkabı-çanta,mmmm için de elbise bakmaya çıktık...baloya 20gün falan kaldı ben de onlarla çıktım sadece takı bakıcam dedim..mmm'ye beğendiği elbiseler büyük geldi,tam da istediğini bulamadı...zzz de elbisesine tam uyan bir ayakkabı bulamadı...sadece takı bakacak olan sudalgası bakın neler aldııı :)))




 BU RESİMLER NİYE BÖYLE OLUYO ANLAMADIM YAA :((




VE sırada ŞAHMERAN BİLEKLİĞİM..Sonunda aldım...40tl(50 dedi de öğrenciğim açım dedim kıyamadı :)))

alışveriş anılarımı yazmaya karar verdim şu anda,unutmamalıyım çünküm :)

ANI 1:

yer bir mağaza ben ve arkadaşlarım kısa abiye soruyoruz sonra üst kata çıkıyoruz ve orda bebek abiyeleri görüyoruz...ayy çok güzel bunları beğendik diyoruz kendi aramızda...satış görevlisi de boyları size iyi olur demez miiii!! küstah şey bozuntuya vermeden çıkıyoruz mağazadan zaten doğru dürüst bişey de yoktu :))

ANI 2:

yer tekbir mağazası çok sık gitmem pek de sevmem ama ZZ ebisesini ordan almış uçuş uçuş bahar gibi bir elbise,fotografını gördüm,yakından görmek için önünden geçerken daldım mağazaya bakıyorum elbiselere..görevli geldi yardımcı olayım dedi(eennn sevmediğim şey ben yardım istesem seni bulurum zaten) neyse arkadaşım bi elbise almış da ona bakıcam dedim.burdan mı almış dedi ve yığdı beni oraya görevli...ben de ''Burdan almasa ben niye burda arıyım???'' dedim...böylece yeni bir anımız daha oldu :)) evet agresifim :))

yaşadıkça ve hatırladıkça yazmaya devam edicem bende alışveriş anısı bitmez :))




yarın yine çıkıcaz zzz ye ayakkabı bakmaya...mmm de peplum asil kısa ve de straplez olmayan bir elbise istiyor...trendyola flan gelse keşke çünkü çarşıda soruyoruz peplum mu o ne yenir mi,içilir mi !! gibi tepkiler geliyor korkuyorum :S

zoobi doobi pam param :))

3 idiots filmini MMM tavsiye etti..iyi ki de etmiş kültürlendim :) eğlenceli vakif geçirmek istiyorsanız bu film tam size göre...bir de şarkısı var ki insanın ağzına dolanası :)) zoobi doobi diye geziyorum odada..

buyurun şarkımıza....sizin de dilinize dolanasıca şarkımız zoobi doobi :))


video

9 Nisan 2012 Pazartesi

aabbabı :)))

o biiir pudra pembeee
o biiiirrr oxford tarzı...
o biiiir hasır ipli....
işte huzurlarınızda yeni aabbabım :)) 35 tl...her yerde var bunlardan ama çok sevdim ayağımda...


 alix avien pudamı ise bugün aldım 20tlye...%50indirimdeymiş bi de minnak ki sormayın :))

8 Nisan 2012 Pazar

dogo dogo...

trendyol da dikkatimi çekmişti ama şimdi daha bi sevdim gibi :)
suni deri ama desenler güzel..

- Dogo Shoes Oxford ayakkabılar s. deriden üretilmiştir,
- Baskıda kullanılan boya solvent (kanserojen madde) içermez,
- Termoplast taban kullanılmıştır,
- Pamuk iç astar uygulanmıştır,
- Kalıplar dar olup esnemeye müsaittir,
- 7 iş günü içerisinde teslim edilir.
fiyatlar ve satın almak için......tık tıkkk

romantik miyim neyim :)

elbiselere bakarken hep uçuş uçuş,dantelli,pullu olanlar dikkatimi çekiyor.
kolsuz olsa bile yaka kapalı olduğu sürece kol takılabileceğini düşünüp seviniyorum..
bu elbiselere ayyy bayıldım diyemem ama güzeller işte :)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...