Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

14 Nisan 2012 Cumartesi

cılkım çıktıııı :((

ben üniversite okurken akrabasının yanında kalan şanslı(!)lardanım millet...
bu 3yıllık süre zarfında (ilk yıl özel yurtta kaldım) yapmadığım yemek kalmadı pek...
büyük çapta bir staj gördüm burda hem deneye yanıla hem de mecburen :)
ilk yaptığım çorba mesela içinde çakıl taşları olan mercimekleri pişmememiş erişteli sütlü soğanlı bir çorbaydı..
ben ona saçaklı diyorum ama gerçek adı ne bilmiyorum :)) mercimeğin ayıklanıp bir gece önceden ıslatıldığını çorbayı yaptıktan sonra öğrendim demek annem akşamdan bunları hazırlıyomuş,yaaaaa :))))
daha neler neleer yaptım da rezil olmayım daha fazla :)



şimdi ise ölçü kullanmadan göz kararı tane tane pilav yapabilen(MAŞAALLAH deyin bakim...) inegöl köfteden tutup içli köfteden çıkan üşenmeyip börek açan vs vs..bişiy oldum :)) kendimi övmeyi sevmem ama demem o ki fransız okullarında aşçılık eğitimi almaya gerek yok tek ihtiyacınız olan yemek yapmayan ama yapılanı yiyen bir teyze :) allah senden razı olsun yaaa bi de diploma versen senden iyisi yok :P

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...