Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

20 Nisan 2012 Cuma

izlemediyseniz izleyiniz,izlediyseniz bidaha izleyiniz :)

şimdi size izlediğim hatta çok beğenip bidaha izlediğim filmleri söyliyim mi?
evet dediniz ve bu postu okumaya hak kazandınız :)
ilk sırayı hangisine vereceğimi bilemediğimden rastgele yüklüyorum afişleri yani hepsinin yeri birbirinden ayrı yanlış anlaşılma olmasın ;)
filmler eski aslında çoğunuz izlemişsinizdir belki ama olsun burası benim blogum canım çekti paylaşıyorum işte :))
ilk filmimiz makas eller....Johnny Deep şekilden şekile giren bir aktör ama en tatlısı bu bence :)
izleyin pişman olmazsınız...hatta geri dönüp yorum yazarsınız saol sudalgası dersiniz,amin :)
 sırada 3 idiot var...hint filmlerine bi haller olmuş görmeyeli aşmışlar kendilerini de bizi de (bizi aşmak kolay zaten de) kesin kesin kesin kesin...izleyin diyorum beğenmezseniz gelin bloguma tükürün :)
 piyanist....içiniz üzülür ağlarsınız belki ama değer mi gözyaşlarınıza? evet değer..izlemediyseniz hata zaten hadi bakim izleyin :)
 akıl oyunları...mmm ne deyim şimdi benim aklım yeter mi bu filmin güzelliğini anlatmaya...
geçen sene izlemiştim ne kadar geç kalmışım izlemek için...
 evde canınız sıkılıyor,mutlu olmak,eğlenmek istiyorsunuz...hmm ne izlesem ne izlesem diye kendinizi paralıyprsunuz..yapmayın lütfen will smith sizin için üşenmedi film çekti..izleyin gülün :)
 kim 500milyar ister a dostlar??
ben isterim ama vergisi var mı ki diye de düşünürüm :))
neyse para mühim değil böyle güzel filmler oldukça hint sinemasının sırtı yere gelmez gelemez :))
izlemediyseniz ayıp ama aaa derler hadi boş boş blog gezmeyin iki kültürünüzü geliştirin hadi :))
 her öğretmenin her eğitimcinin her anne-babanın her her her her herkesin izlemesi gereken bir film..
seviyorum hint filmlerindeki bu eğitim sistemini eleştiren filmleri...
ağlar mısınız? evet biraz ama kesinlikle değer...
bayıldığım filmler içerisindedir..aamir kaan başrolde e daha ne :)
tamam şimdilik bu kadar...kpss telaşı malum çok film izleyemiyorum :P ama izler ve beğenirsem yazarım...
iyi haftasonları...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...