Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

28 Nisan 2012 Cumartesi

başlık başlık :)


yine miiii dediğinizi duyar gibiyim....
evet yine.
pişman mıyım.
hayır yine olsa yine alırım :)
29.90tlcik cik diyorum çünkü ucuzmuş gibi düşünmek istiyorum...
mint yeşili bu  elbisemle giyeceğim sınıfça foto çekimine gidince...
boncuklarını çıkaracağım....
bi de elime çanta bulsam :)))
fikirlerinize açığım ne renk olsun çanta...

27 Nisan 2012 Cuma

bunun anlamı ne ki :))

teyzem bana bu kitabı verdi...
acaba bize yemek yapmaya devam et mi demek istedi,
yoksa çeyiz niyetli mi...bu kitaptan evde de burda da olduğuna göre çeyiz
ihtimali daha ağır başıyor...teşekkür ediyorum...gönül candaş tarifleri şaşmaz
efendim gönül rahatlığıyla uygulayınız :)

bu aralar....

 evdeki çiçekleri seviyorum...

 annemle profiterol yapıyorum...

 bahçedeki leylaklara seviniyorum....

ve yine yine yine ayakkabı alıyorum :)) 25 liraya aldım bu güzelliği...konyada olanlar yorum yazarlarsa nerden aldığımı anlatabilirim :)

26 Nisan 2012 Perşembe

kpss kurtları....

sizlere bir sır vereyim...www.frmtr.com a girin üye olun,eğitim bölümünden sınavlara hazırllığı seçin ordan kpss yi tıklatın
SÜPER KPSS KAYNAK ARŞİVİNİ açın veeee işte size birrr sürü kaynak...
ha bir de ben böyle anlamam diyene videolar da var...
zorlueokul yazın google a...sonra videolarda arayın.....
bir coğrafya hocası var aklınız hayaliniz durur süper anlatıyor....
işte benden bu kadar şimdi çalışıyorum görüşmek üzere...

20 Nisan 2012 Cuma

izlemediyseniz izleyiniz,izlediyseniz bidaha izleyiniz :)

şimdi size izlediğim hatta çok beğenip bidaha izlediğim filmleri söyliyim mi?
evet dediniz ve bu postu okumaya hak kazandınız :)
ilk sırayı hangisine vereceğimi bilemediğimden rastgele yüklüyorum afişleri yani hepsinin yeri birbirinden ayrı yanlış anlaşılma olmasın ;)
filmler eski aslında çoğunuz izlemişsinizdir belki ama olsun burası benim blogum canım çekti paylaşıyorum işte :))
ilk filmimiz makas eller....Johnny Deep şekilden şekile giren bir aktör ama en tatlısı bu bence :)
izleyin pişman olmazsınız...hatta geri dönüp yorum yazarsınız saol sudalgası dersiniz,amin :)
 sırada 3 idiot var...hint filmlerine bi haller olmuş görmeyeli aşmışlar kendilerini de bizi de (bizi aşmak kolay zaten de) kesin kesin kesin kesin...izleyin diyorum beğenmezseniz gelin bloguma tükürün :)
 piyanist....içiniz üzülür ağlarsınız belki ama değer mi gözyaşlarınıza? evet değer..izlemediyseniz hata zaten hadi bakim izleyin :)
 akıl oyunları...mmm ne deyim şimdi benim aklım yeter mi bu filmin güzelliğini anlatmaya...
geçen sene izlemiştim ne kadar geç kalmışım izlemek için...
 evde canınız sıkılıyor,mutlu olmak,eğlenmek istiyorsunuz...hmm ne izlesem ne izlesem diye kendinizi paralıyprsunuz..yapmayın lütfen will smith sizin için üşenmedi film çekti..izleyin gülün :)
 kim 500milyar ister a dostlar??
ben isterim ama vergisi var mı ki diye de düşünürüm :))
neyse para mühim değil böyle güzel filmler oldukça hint sinemasının sırtı yere gelmez gelemez :))
izlemediyseniz ayıp ama aaa derler hadi boş boş blog gezmeyin iki kültürünüzü geliştirin hadi :))
 her öğretmenin her eğitimcinin her anne-babanın her her her her herkesin izlemesi gereken bir film..
seviyorum hint filmlerindeki bu eğitim sistemini eleştiren filmleri...
ağlar mısınız? evet biraz ama kesinlikle değer...
bayıldığım filmler içerisindedir..aamir kaan başrolde e daha ne :)
tamam şimdilik bu kadar...kpss telaşı malum çok film izleyemiyorum :P ama izler ve beğenirsem yazarım...
iyi haftasonları...

19 Nisan 2012 Perşembe

bahar gelir hoş gelir...


fotograflarıma neler olduğu hakkında bir fikrim yok..ama inat ettim yazdım bu postu :)

17 Nisan 2012 Salı

etli lahana sarması...





 BİRİSİ BANA FOTOLARIN NEDEN BÖYLE OLDUĞUNU SÖYLESİN :(((

yarım kilo kıyma
1yemek kaşığı biber salça
1yemek kaşığı domates salça
1avuç maydanoz
yarım su bardağı pirinç
tuz karabiber kimyon
1 büyük soğan
sanırım bukadardı :))
orta boy bir lahanayı tuzlu sıda yapraklarını ayırıp haşladım...
lahananın her bir yaprağını ortadan ikşye uzunlamasına böldüm kalın damarını bıçakla çıkardım.
küçük küçük iç harcından koyup sardım...
üzerine 3 bardak su doktum (soğuk su yan kaynatmadım)
ayrıca bir kasede salça ve yağ karışımı yaptım az da suyla açtım salçayı...üzerine gezdirdim...1saat pişti baktım hala suyu var biraz daha dursun derken azıcık dibi tuttu :)) lezzeti de orda zaten diyymi :))
yapacak olanlara afiyet olsun...

sts sınavıı....2012

2012 kpss öğretmenlik sınavına girecek şanslı kişiliklerrrr
eveeet size söylüyorum bu post sizler için hazırlandı.....
başka ülkelerdeki vatandaşlarımız için kpss nin benzeri yapılıyormuş mart ayında...
ve bu sınav kpss gibi...
yaniiii bu soruları çözmeden sınava girmeyin...

                             haydiii tıkla ve çöz örtmenim :)) 

14 Nisan 2012 Cumartesi

cılkım çıktıııı :((

ben üniversite okurken akrabasının yanında kalan şanslı(!)lardanım millet...
bu 3yıllık süre zarfında (ilk yıl özel yurtta kaldım) yapmadığım yemek kalmadı pek...
büyük çapta bir staj gördüm burda hem deneye yanıla hem de mecburen :)
ilk yaptığım çorba mesela içinde çakıl taşları olan mercimekleri pişmememiş erişteli sütlü soğanlı bir çorbaydı..
ben ona saçaklı diyorum ama gerçek adı ne bilmiyorum :)) mercimeğin ayıklanıp bir gece önceden ıslatıldığını çorbayı yaptıktan sonra öğrendim demek annem akşamdan bunları hazırlıyomuş,yaaaaa :))))
daha neler neleer yaptım da rezil olmayım daha fazla :)



şimdi ise ölçü kullanmadan göz kararı tane tane pilav yapabilen(MAŞAALLAH deyin bakim...) inegöl köfteden tutup içli köfteden çıkan üşenmeyip börek açan vs vs..bişiy oldum :)) kendimi övmeyi sevmem ama demem o ki fransız okullarında aşçılık eğitimi almaya gerek yok tek ihtiyacınız olan yemek yapmayan ama yapılanı yiyen bir teyze :) allah senden razı olsun yaaa bi de diploma versen senden iyisi yok :P

12 Nisan 2012 Perşembe

kime niyet,kime kısmet :))

dün zz için ayakkabı-çanta,mmmm için de elbise bakmaya çıktık...baloya 20gün falan kaldı ben de onlarla çıktım sadece takı bakıcam dedim..mmm'ye beğendiği elbiseler büyük geldi,tam da istediğini bulamadı...zzz de elbisesine tam uyan bir ayakkabı bulamadı...sadece takı bakacak olan sudalgası bakın neler aldııı :)))




 BU RESİMLER NİYE BÖYLE OLUYO ANLAMADIM YAA :((




VE sırada ŞAHMERAN BİLEKLİĞİM..Sonunda aldım...40tl(50 dedi de öğrenciğim açım dedim kıyamadı :)))

alışveriş anılarımı yazmaya karar verdim şu anda,unutmamalıyım çünküm :)

ANI 1:

yer bir mağaza ben ve arkadaşlarım kısa abiye soruyoruz sonra üst kata çıkıyoruz ve orda bebek abiyeleri görüyoruz...ayy çok güzel bunları beğendik diyoruz kendi aramızda...satış görevlisi de boyları size iyi olur demez miiii!! küstah şey bozuntuya vermeden çıkıyoruz mağazadan zaten doğru dürüst bişey de yoktu :))

ANI 2:

yer tekbir mağazası çok sık gitmem pek de sevmem ama ZZ ebisesini ordan almış uçuş uçuş bahar gibi bir elbise,fotografını gördüm,yakından görmek için önünden geçerken daldım mağazaya bakıyorum elbiselere..görevli geldi yardımcı olayım dedi(eennn sevmediğim şey ben yardım istesem seni bulurum zaten) neyse arkadaşım bi elbise almış da ona bakıcam dedim.burdan mı almış dedi ve yığdı beni oraya görevli...ben de ''Burdan almasa ben niye burda arıyım???'' dedim...böylece yeni bir anımız daha oldu :)) evet agresifim :))

yaşadıkça ve hatırladıkça yazmaya devam edicem bende alışveriş anısı bitmez :))




yarın yine çıkıcaz zzz ye ayakkabı bakmaya...mmm de peplum asil kısa ve de straplez olmayan bir elbise istiyor...trendyola flan gelse keşke çünkü çarşıda soruyoruz peplum mu o ne yenir mi,içilir mi !! gibi tepkiler geliyor korkuyorum :S

zoobi doobi pam param :))

3 idiots filmini MMM tavsiye etti..iyi ki de etmiş kültürlendim :) eğlenceli vakif geçirmek istiyorsanız bu film tam size göre...bir de şarkısı var ki insanın ağzına dolanası :)) zoobi doobi diye geziyorum odada..

buyurun şarkımıza....sizin de dilinize dolanasıca şarkımız zoobi doobi :))


video

9 Nisan 2012 Pazartesi

aabbabı :)))

o biiir pudra pembeee
o biiiirrr oxford tarzı...
o biiiir hasır ipli....
işte huzurlarınızda yeni aabbabım :)) 35 tl...her yerde var bunlardan ama çok sevdim ayağımda...


 alix avien pudamı ise bugün aldım 20tlye...%50indirimdeymiş bi de minnak ki sormayın :))

8 Nisan 2012 Pazar

dogo dogo...

trendyol da dikkatimi çekmişti ama şimdi daha bi sevdim gibi :)
suni deri ama desenler güzel..

- Dogo Shoes Oxford ayakkabılar s. deriden üretilmiştir,
- Baskıda kullanılan boya solvent (kanserojen madde) içermez,
- Termoplast taban kullanılmıştır,
- Pamuk iç astar uygulanmıştır,
- Kalıplar dar olup esnemeye müsaittir,
- 7 iş günü içerisinde teslim edilir.
fiyatlar ve satın almak için......tık tıkkk

romantik miyim neyim :)

elbiselere bakarken hep uçuş uçuş,dantelli,pullu olanlar dikkatimi çekiyor.
kolsuz olsa bile yaka kapalı olduğu sürece kol takılabileceğini düşünüp seviniyorum..
bu elbiselere ayyy bayıldım diyemem ama güzeller işte :)



ben bu ceketi çok sevdim..


7 Nisan 2012 Cumartesi

bugünlerdeki ilgi alanım YEMEK YEMEK :))

kendime engel olamıyorum...herşey çok lezzetli geliyo gözüme...
2hafta diyet yaptım 2 kilo verdim ama sanırım şu an geri aldım o kiloları :(
siz bu postu okurken ben çoktaaaan doymuş olacağım :)
bildiğiniz siğara böreğini kalın sarıp fırına sürdüm...oley tarifin de kısası makbuldür :)
ben kaçar...

4 Nisan 2012 Çarşamba

içli köfte partisi...

bir anda gelişti olaylar...
becerebilir miyiz diye korkmadık değil....
sonuç...

bir bu kadar da diğer tepside var :)
tarifini versem mi acaba...hmm kimse yorum da yazmıyo ama,hadi veriyim :))


içli köfte dış hamuru için...

1paket(1000gr) ince bulgur ılık suyla ıslanır ve başlanır yoğurmaya...
içine 2kaşık biber salçası ve 1kaşık domates salçaşı konur yoğurmaya devam edilir..30dk iyice yumuşayana kadar az az su ekleyerek yoğurulur.yoğurma işlemi bitince içineeee

1çay bardağı irmik başka bir kapta ıslandıktan sonra eklenir.

1 yumurta kırılır.

1 çorba kaşığı un serpilir.

1 çorba kaşığı nişasta konur(buğday mısır farketmez)

tuz ekilir.

kıvamına bakılır sertse biraz daha suyla yoğurulur...

iç harcı için.....

5-6 soğan yemeklik doğranır.

yarım kilo yağlı dana kıyma katı yağda kavurulur(margarin,iç yağ veya tereyağ olmalı..)
soğanlar eklenir.

100gr ceviz dövülür kıymalı iç soğuyunca içine eklenir.

arzuya göre maydanoz da konabilir.

iç harca tuz ekilir baharat ekilir.(karabiber,kimyon)

İÇLİ KÖFTE el su ile ışlatılarak açılır içine harç konur kapanır.

ister haşlanır,ister bol yağda kızartılır..afiyet ola..

3 Nisan 2012 Salı

mezuniyet şekeri :)

mezuniyet balosu olur da mezuniyet şekeri olmaz mı dostlar?
ben yaptım oldu :) hatta davetiyesini de kızlarla yapıcaz takım olucek :) ama çok uğraştım yaa,haftada bir staja gitmek gibi değil tüm kartonları kendim kesince elim makas tutmaz oldu :) kep şeklinde davetiye de hazırlıycaz,püsküllü falan,şekerin tepesini de delgeçle delip püskül taktık mı tamamdır takımımız :))
daha bu balo bakın dikkatinizi çekerim kına haziranda o zaman görün siz beniii :))

 gelelim şeker kutumuzun bitmiş haline kalıbını bilgisayardan bulur bulmaz ekliycem :((((...ZZZ beni öldürcek yapma vizelerden sonra beraber yaparız
 dedi ama ben dayanamadım :SSS püskülünü beraber yaparız desem yetinir mi acaba :S






işşşte kalıbıı



1 Nisan 2012 Pazar

şahmeran bileklik




yeni favorim....
bayılıyorum :)) bu sıkıcı pazar günü yatakla bütünleşmişken demet evgar ın şahmeran bilekliği beni post yazmaya itti :)) edinmeliyimmmmmmmmmmmm
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...