Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

12 Nisan 2012 Perşembe

kime niyet,kime kısmet :))

dün zz için ayakkabı-çanta,mmmm için de elbise bakmaya çıktık...baloya 20gün falan kaldı ben de onlarla çıktım sadece takı bakıcam dedim..mmm'ye beğendiği elbiseler büyük geldi,tam da istediğini bulamadı...zzz de elbisesine tam uyan bir ayakkabı bulamadı...sadece takı bakacak olan sudalgası bakın neler aldııı :)))




 BU RESİMLER NİYE BÖYLE OLUYO ANLAMADIM YAA :((




VE sırada ŞAHMERAN BİLEKLİĞİM..Sonunda aldım...40tl(50 dedi de öğrenciğim açım dedim kıyamadı :)))

alışveriş anılarımı yazmaya karar verdim şu anda,unutmamalıyım çünküm :)

ANI 1:

yer bir mağaza ben ve arkadaşlarım kısa abiye soruyoruz sonra üst kata çıkıyoruz ve orda bebek abiyeleri görüyoruz...ayy çok güzel bunları beğendik diyoruz kendi aramızda...satış görevlisi de boyları size iyi olur demez miiii!! küstah şey bozuntuya vermeden çıkıyoruz mağazadan zaten doğru dürüst bişey de yoktu :))

ANI 2:

yer tekbir mağazası çok sık gitmem pek de sevmem ama ZZ ebisesini ordan almış uçuş uçuş bahar gibi bir elbise,fotografını gördüm,yakından görmek için önünden geçerken daldım mağazaya bakıyorum elbiselere..görevli geldi yardımcı olayım dedi(eennn sevmediğim şey ben yardım istesem seni bulurum zaten) neyse arkadaşım bi elbise almış da ona bakıcam dedim.burdan mı almış dedi ve yığdı beni oraya görevli...ben de ''Burdan almasa ben niye burda arıyım???'' dedim...böylece yeni bir anımız daha oldu :)) evet agresifim :))

yaşadıkça ve hatırladıkça yazmaya devam edicem bende alışveriş anısı bitmez :))




yarın yine çıkıcaz zzz ye ayakkabı bakmaya...mmm de peplum asil kısa ve de straplez olmayan bir elbise istiyor...trendyola flan gelse keşke çünkü çarşıda soruyoruz peplum mu o ne yenir mi,içilir mi !! gibi tepkiler geliyor korkuyorum :S

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...