Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

3 Nisan 2012 Salı

mezuniyet şekeri :)

mezuniyet balosu olur da mezuniyet şekeri olmaz mı dostlar?
ben yaptım oldu :) hatta davetiyesini de kızlarla yapıcaz takım olucek :) ama çok uğraştım yaa,haftada bir staja gitmek gibi değil tüm kartonları kendim kesince elim makas tutmaz oldu :) kep şeklinde davetiye de hazırlıycaz,püsküllü falan,şekerin tepesini de delgeçle delip püskül taktık mı tamamdır takımımız :))
daha bu balo bakın dikkatinizi çekerim kına haziranda o zaman görün siz beniii :))

 gelelim şeker kutumuzun bitmiş haline kalıbını bilgisayardan bulur bulmaz ekliycem :((((...ZZZ beni öldürcek yapma vizelerden sonra beraber yaparız
 dedi ama ben dayanamadım :SSS püskülünü beraber yaparız desem yetinir mi acaba :S






işşşte kalıbıı



Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...