Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

14 Ağustos 2012 Salı

uzun bir aradan sonra...


uzuuuunca bir aradan sonra canım bir şeyler yazmak istedi...ramazan ayını geride bırakmaya sayılı günler kala görüşemediğimiz süre zarfında KPSS'den 73,76 puan alarak branşımda 1092.oldum...diplomamı almaya Konya'ya gittim...gitmişken güzel güzel kumaşlar aldım...

sol baştan sayacak olursak yeşilli vizonlu kumaş 3 metre olup anneme güzel bir elbise olmayı bekliyor...

mint yeşili üzerine altın yaldızlı desenli kumaş ise tülbent inceliğinde ve sadece 1 metre :(( şimdi keşke daha fazla alsaymışım dediğim bir kumaş...o da beli lastikli bir etek olacak zat-ı alime :))

sıra geldi yağ yeşili üzeri çiçekli kumaşa...bu kumaştan da önü düğmeli yarım kloş bir elbise diktirmeyi düünüyorum.kendim henüz elbise dikecek kıvama gelemedim düz eteklerle idare ediyorum :)

lacivert üzerine krem puantiyeli kumaş ise düğerlerine göre biraz kalın..kısa ve spot bir ceket yapmayı dşündüm ama 1 metre yeter mi kararsızım...bilgisi olan yeter veya etmez derse sevinirim :)))

pembe çiçekli kumaş da yne 1 metre ve düz etek olucak...narçiçeği zemine krem,siyah dallı kumaş yine anneme bir elbise...

en sona bu lacivert puantiyeliyi koydum çünkü alırken farkedemediğim bir naylonluğu var...içime pek sinmedi ama ya etek ya perde yapıcam :)


şimdilik benden bu kadar...yeni ciciler aldım tabii ki onları da bir ara fotograflarım diyorum ve kaçıyorum :)
herkese iyi bayramlar...
bayramınız üst resimdek dondurma kadar renkli geçsin...




4 yorum:

Adsız dedi ki...

dükkanı toplamışsın yine şşşş:)

Sudalgasi dedi ki...

Evetle oldu şşş :) ama cogu metresi 5lira ucuza geldi sukur :)

Unknown dedi ki...

bayıldımm kumaşlara :) renkleri desenleri süper :) dikilmiş hallerini bekliyorum :)

Sudalgasi dedi ki...

Tesekur ederim moda sare :)) insaallah yaa bi atanaydim rahatlayaydim dikeriz bi ara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...