Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

12 Mart 2012 Pazartesi

kombin...kardeşime vermeye kıyamadığım tuniğim :))

konyaya gelmek için hızlı tren seferlerinin iptal olduğunu trenin kalkmasına yarım saat önce öğrenen sudalgası soluğu Ankamall'de aldı...bu güzellik beni bekliyormuş demek dedi ve aldı kendilerini...

sonra kardeşceğizime anlattım 'ablaaa benim yok ole tuniğim bak yazık bana,yolla onu'dedi.ilk anda ablalık içgüdülerimle olur desem de kopamıyoruz şu an...:///


 fotograftaki ikinci lacivert badinin yaka detayını ben yaptım...şu lazer kesim yuvarlak sarkan uçlu şallar var ya...yuvarlakların bazısının içi doluydu ben de tek tek ayıkladım ve bebe yaka olacak şekilde diktim...ancak sadece sağ kısım dolabildi...diğer kısma da iple rokoko yapmayı düşünüyorum...
tuniğimizin gipür detayı harika görür görmez vuruldum...bol kesim ayrıca daha ne olsun :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...