Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

28 Mart 2012 Çarşamba

ayakkabı alışverişim...

selam millet :)
bugün farklı bir postla karşınızdayım...
öylesine MMM çarşıya gidiyo diye peşine takıldım ama deli gibi alışveriş yaptım ve az para harcadım :)
nasıl mı??
bu ayakkabııları saaadece 20tl ye aldım...İşin güzel tarafı %100 deri olması :))
tek sorunnn eşleri farklı marka yani sizin de dikkatinizi çekmiştir belki içinde yazan markalar farklı :) olsun giyince görünmiycek dedim ve aldım :)
Satıcının söylediğine göre numune olarak üretilmişler farklı markalar sağ ve sol tekini üretmiş ondan böyleymiş ne kadar doğru bilemem ama ayağımda ayrı bi güzeller :)))) içten topuklu olması da cabası...
 


 lacivert talı ayakkabı da aynı 20tl yukardakilerin hepsi bunun için de geçerli :) sevdim yaa..


tabi ki alışverişim bunlarla sınırlı kalmadı :)
BALO KIYAFETİMİ ALDIM....
Kıyafetime uygun İpek şalımı da aldım....
Ayakkabım ve çantam zaten hazırdı...
bir tek takı almak kaldı...
HAAAA bi de bugün 25 liraya Kaşe kısa kaban aldım çok cici yalnız biraz daraltılması gerekiyo...
ELBİSE VE DİĞERLERİ SONRAKİ YAZILARDA... biraz merak edin bakalım :)
Görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...