Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

31 Mart 2012 Cumartesi

içimdeki gelinlik aşkı depreşti...

günümüzde straplez gelinlikler gırla giderken kapalı şööyle tatlı uzun kollu bir gelinlik bulmak gerçekten yorucu...
işte tam da bu düşünceler yüzünden sıkılmakta iken mine'nin yeni hayatı blogunda bahsedilen pronovias marka kaliteli ve bir o kadar da şık kapalı gelinlikler buldum..beğendiklerimi de aldım hihi :))
ilk gelinliğin benim kısa boyuma gitmeyeceğini düşünürsek uzun boylu cici gelinler için güzel bir alternatif olabilir deriz :) tabisi ki biz bunu diktirirsek kollarımız görünmiycek ve bunu yapabilecek bir terzi'yi de alnından öpüciiz :)

aman Allah'ım ikinci gelinlik benim favori modelim bayılıyorum ben bu gelinlik modeline...
belki eteği de birazcık dantelli olabilir ama böyle de tadından yenmez :)
 bir diğer modelimiz de aşağıda...bel kısmı çok güzel,aynı modele hakim yaka uygulanırsa ve de kollar uzatılıp altına başka bir kumaş yerleştirilirse mmm tadından yenmeyecek bir başka gelinliğimiz daha olmuş olur...

 bu romantik ve tatlı gelinliğe de kol taksak diyorum :)

şimdiii

düğünü yakın gelin adayları beğendiklerini alıp fatih fevzi paşa caddesine koşabilirler :)
hadi hayırlı olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...