Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

9 Ocak 2012 Pazartesi

HİÇ ÇİÇEKSİZZZZ PASTAMIZ :)))


        Pastamızın siparişini verirken sakın üzerine çiçek böcek ıvır zıvır koyulmasın sadece beyaz
        krema ve gümüş inci süslemeler olsun kibar olsun,şık olsun demiştik ama telefonda çiçek kelimesi
        geçince usta anlamış ki pasta çiçekten geçilmesin ucuz görüsün basit olsun :))))
        Misafirler gelmeden yaklaşık dk evvel geldi pasta ve ben görünce kriz geçirdim nası yoldum üstündeki    süsleri bi görseniz annem zor aldı elimden pastayı :))) şimdi gulduğume bakmayın o an ağlamamak için direndim :) bu pasta da benden nasibini almayan pastamız kalabalık diye 2 tane istedik,2 bahçemiz oldu o gece :))

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...