Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

15 Ocak 2012 Pazar

antep bakırcılar çarşısı...

ilk defa bu sene gittim Antep'e kardeşimin orda okuması sebebiyle akşam saat 7gibi aklıma düştü 11de otobüsteydim :) işte böyle de tezcanlıyımdır....çok fazla gezemedik ama az da olsa güzel fotoğraflar yakaladığıma inanıyorum...






                   renk renk çeşit çeşit yemeniler (ayakkabılar) :) 



dikiş makinelerine zaafım falan yok hayır sadece aşığım :)))



 Görüyorsunuz kısmeti efenim tam öğle vakti acıkmışız belediye ferik pilavı ve aşure dağıtıyor süperdi....


bunu da ısınmak için kullanıyorlarmış :))


 çok otantik değil mi :) her yerde satıcılar sebzeciler bakırcılar....
 tekrardan yemeniler...
 gerçek tulumda tulum peyniri :)

sürahileri çeyizimde istiyorum...ortadakini beğendim en çok anladın umarım kaaardeşim :)))



gramafon da istiyorum ama öğrenciye de bu kadar yüklenmemek lazım :)),



 bu tesbihler boyle hepsi bir arada çok güzel,ışıl ışıl....


kapanışta da bendeniz :) manken gibiyimdir boy pos o gözler aynı ben :))) hadi ben kaçtım keyifli akşamlar...bu arada nurjanın çekilişinin sonuçunu 10!(faktöriyel) gözle bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...