Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

1 Şubat 2012 Çarşamba

dayanamadım yedim.....

 Bugün dukan diyetinde 4.günümdü 2 kilo verdim ama sürekli protein yemekten böğğğ gelince ve yengem de portakallı kakaolu kek yapınca dayanamadım yediiimmm dayanamadım yediimm dayanamadım dayanamadım dayanamadım yedimmmm :) hemen de şişti göbeğim bundan sonra da yiycem ama akşamları az ve hafif yemekler tercih edicem..Allah kimseyi tek tip besin grubuyla imtihan etmesin :) Amin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

arkadaşım bütün öğünlerinde 2 yumurta yiyerek 5 gün dayandı, yumurta alerji yapınca bıraktı diyeti :p

Sudalgasi dedi ki...

arkadaşına geçmiş olsun diyorum diyetisyene danışmadan diyet yapmak gerçekten tehlikeli olabiliyor :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...