Hoşgeldiniz...
Yorumlarınızla beslendiğimi unutmayın...
Beni aç bırakmayın :)

1 Şubat 2012 Çarşamba

ben bu ayakkaları yerim..

ilk kez beren saat in ayacıklarında gördüm...aynısının benzerini zara da gördüm defalarca google a yazdım çıkan görsellere salya akıttım...Buralarda ZARA yok...Okuduğum şehirde de yok (Allahım Konya gibi bi şehirde nası zara olmaz hayret ama yok işte) o yüzdennnn hani '''''36 numara var bende bu ayakkabıdan ama giydim sıkıldım ya da rahat edemedim sana veriyim de sevin ''''' diyen varsa bana yollasın....BU YAZININ ALTINA YORUM GELECEĞİNİ SANMIYORUM AMA HADİ ŞAŞIRTIN BENİİİİİİ :))) zara da bitmiştir bence baya oldu ben göreli ondan sizden istiyorum yoksa hiç ister miyimmmm :P

1 yorum:

Adsız dedi ki...

gelse gelse benden gelir buna yorum :) doğrusu bu ayakkabının ayağı nasıl tutacağını merak ediyorum:) çok narin zarif bi ayak lazım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...